CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Tuesday 28 August 2012

Syawal Part 2

Aku raya kat banting belah pagi je..
Settle g sedare belah sane aku balik jalan kebun..
Beraya kat sini ..

Before balik kg mmg da janji ngn akak aku
tengahari nak beraya belah sini pulak
tunggu punya la tunggu...
sampai maghrib baru sampai sini...
siot btol...terkono den...

Pas Maghrib start la beraya...
smpai la kul 12 malam baru settle sume umah...


Yg hujung to mak aku,kak ziela, kak yan & last sekali tu aku..:)


ni gambar mak bersama menantu..
yg baju pink to suami kak yan,baju kuning suami kak ziela 
& yang baju purple tu suami aku..

* cer tgok gmbr to...org lain sibuk senyum...
hubby aku sorg je yg xreti nak senyum...:)



2 comments:

luvDriGhtOne

haha..lawak tol hsband ika..mke cm xde prasaan je.

Unknown

Die mmg xde perasaan nk senyum yunk oi...
Mmg payah sngt nk senyum...

Post a Comment