CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Sunday 2 September 2012

Akhirnyer...

Sebelom ni aku ade citer pasal buaikan...??
Disebabkan xsanggup rizqy dok meragam tgah2 malam..
 & seawal pagi da bngun...
Semalam aku da belikan buai baru utk dier...

So sekarang ke mana pon kene bawak buaian..
So kalaw balik kg aku akan buat kete aku mcm lori...
Nak tukar kete besar blom mampu...
So terpaksa la MYVI aku to yg menjadi mangsa..

Macam biase la bile ade buaian.
Xdgr pon suare die menangis...
Bile menangis pon nak susu je...
Pasto letak dalam buaian gerenti tido...
xde nak merengek2 da...
malam pon tido lena...
Mummy pon amek kesempatan tido la jugak...
sebab seminggu tido malam xlena...

* Ni la rupe buaian baru Rizqy...
First item yg berwarna purple sejak dari new born...:)

Then semalam balik kg..nenek banting pulak suruh beli buaian lagi 1..
oh tidak...bape banyk buaian yg aku nak belikan utk rizqy ni..
Cukup2 la da ade 2 too..
Kunk nak balik kg pandai2 la duk mengangkut..:P



0 comments:

Post a Comment