CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Tuesday 4 September 2012

Tak Suke Nyer...!!

Start dari ari ahad aku sakit perot
sampai ke ari ni pon masih xbaik2..
tersangat la sengsara bile kene penyakit nieyh...

Kawan2 ofice dok sibuk suruh g klinik...
tapi aku malas nak pg...
sebabnyer nanti mesti doc bagi MC..
Aku xnak MC..aku nak keje
wakaakaka...
percaya ke??orang xnak mc..
mmg xde la kan...

Bukan xnak ke klinik...
Sebab nyer setiap kali ke klinik..
mesti sakit perot...
xde penyakit laen...
kunk doc cakap alasan nak amek MC same je...

Dulu kat ofis lame...
Boss aku pon sampai gelarkan aku MISS CIRIT BIRIT...
entah kenapa aku kerap sngt kene penyakit ni...
yang peliknyer kadang2 gosok gigi lambat pown boleyh jadi...
terjaga tengah malam mesti kene gosok gigi...
alahai pelik2 je kan??
tp to la kenyataan nyer...

 yang penting aku sngt xsuke bile kene penyakit ni...
mesti makan masa nak baik...
kejap2 okay...kunk xlame datang balik...

* Tapi ape boleyh buat...
kene sabar je la kan??....


0 comments:

Post a Comment